Pierwszy nabór 2025 do projektu WEKTOR. Metropolitalny System Finansowania Kształcenia

Strona główna » Aktualności » Pierwszy nabór 2025 do projektu WEKTOR. Metropolitalny System Finansowania Kształcenia

Pierwszy nabór 2025 do projektu Vektor
Spis treści
Pierwszy etap rekrutacji rozpocznie się 9 czerwca 2025 r. w godz. 9:00 – 14:00

Operator Projektu - Agencja Rozwoju Pomorza S.A. z siedzibą w Gdańsku przyjmuje dokumenty  tylko w godzinach trwania naboru. Zgłoszenia wysłane przed lub po godzinach naboru nie będą podlegały ocenie.

Zawartość

Jak zgłosić się do projektu Wektor ?

Operator przewidział dwie ścieżki zgłoszeń do projektu, a każda z nich musi się zakończyć formalnym dostarczeniem dokumentów w formie elektronicznej lub osobiście w jednym z Punktów Obsługi Uczestnika.

Utwórz konto w serwisie Baza Usług Rozwojowych PARP.

Jeśli nie masz jeszcze konta, wejdź na stronę BUR: https://uslugirozwojowe.parp.gov.pl i zarejestruj się, podając wszelkie wymagane dane. Konto będzie niezbędne do wyboru usług szkoleniowych oraz wypełnienia formularza zgłoszeniowego.

Jak utworzyć konto w w Bazie usług rozwojowych znajdziesz w poniższym materiale.

Wybierz usługi w Bazie Usług Rozwojowych

Po zalogowaniu do BUR przejdź do dostępnych usług szkoleniowych OSK Poldek i wybierz szkolenie dla siebie klikając w przycisk „Zapisz się”.

Ważne:
– Jeżeli interesuje Cię więcej niż jedno szkolenie, wybierz te, które odpowiadają Twoim potrzebom. Przykładowo, jeśli planujesz kurs prawa jazdy kat. C z kwalifikacją wstępną przyspieszoną, wybierz odpowiednią pozycję.
– W ramach jednego naboru można złożyć tylko jedno zgłoszenie na dofinansowanie konkretnej usługi.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy

Pobierz formularz zgłoszeniowy. Dokładnie wypełnij wszystkie pola zgodnie z instrukcjami zawartymi w dokumencie.

Skompletuj niezbędne dokumeny

Skompletuj niezbędne dokumenty które będziesz musiał dołączyć do wniosku. Do formularza zgłoszeniowego należy dołączyć:

  • dokument potwierdzający miejsce zamieszkania/ pracy/ nauki w subregionie (kryterium formalne)
  • dokumenty potwierdzające przynależność do grupy preferowanej (kryterium punktowane)
  • w przypadku przedsiębiorców – dokumenty dot. pomocy de minimis i kwalifikowalności podatku VAT

Złóż dokumenty

Operator projektu przewidział 2 możliwości złożenia dokumentów- elektronicznie oraz osobiście. 

Elektronicznie

Należy wysłać jeden formularz (plik PDF podpisany profilem zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym) wraz z załącznikami, tylko w dniu i godzinach naboru, z własnego adresu e-mail na adres: nabor.wektor@arp.gda.pl.

Jak podpisać dokument PDF profilem zaufanym:

  1. Otwórz przeglądarkę internetową i wejdź na stronę usługi „Podpisz dokument elektronicznie” dostępnej w serwisie administracji publicznej:https://www.gov.pl/web/gov/podpisz-dokument-elektronicznie-wykorzystaj-podpis-zaufany  

  2. Kliknij przycisk pozwalający na rozpoczęcie procesu podpisu dokumentu 

  3. W oknie wyboru pliku wskaż dokument PDF zapisany na Twoim dysku i potwierdź jego dodanie.

  4. Po załadowaniu pliku naciśnij przycisk „Podpisz” – system zazwyczaj pozwala podpisać tylko pojedynczy dokument w jednym przebiegu.

  5. Zostaniesz przekierowany do logowania Profilu Zaufanego. Wybierz sposób logowania:

    • zaloguj się loginem i hasłem do Profilu Zaufanego,

    • albo zaloguj się przez bankowość elektroniczną (jeśli Twój bank obsługuje Profil Zaufany).

  6. Po zalogowaniu kliknij opcję „Podpisz podpisem zaufanym” i zaakceptuj kolejne komunikaty systemu (np. potwierdzenie operacji kodem SMS lub w aplikacji banku).

  7. Poczekaj, aż system wygeneruje podpisany dokument. Po zakończeniu procesu pobierz wygenerowany plik na dysk komputera.

  8. Upewnij się, że pobrany plik jest czytelny i posiada elektroniczny podpis. Gotowy dokument możesz teraz przesłać do odbiorcy w formie załącznika e-mail.

Osobiście

Należy złożyć osobiście (weryfikacja dokumentu tożsamości i nr PESEL) podpisany formularz wraz z załącznikami w jednym z poniższych Punktów Obsługi Uczestnika, tylko w dniu i godzinach naboru.

Punkty Obsługi Uczestnika

  • Gdańsk –  Gdańska Fundacja Przedsiębiorczości STARTER, ul. Lęborska 3B, 80-386 Gdańsk, sala „Gdynia”, parter
  • Kolbudy – Urząd Gminy Kolbudy ul. Staromłyńska 1, 83-050 Kolbudy, sala GOK, parter
  • Kartuzy – Urząd Miejski w Kartuzach, ul. gen. Józefa Hallera 1, 83-300 Kartuzy, sala 28, parter
  • Wejherowo – Urząd Miejski w Wejherowie, ul. 12 Marca 195, 84-200 Wejherowo, sala konferencyjna, III piętro
  • Puck – Urząd Miasta Puck, ul. 1 Maja 13, 84-100 Puck, sala 110, I piętro
  • Nowy Dwór Gdański – Starostwo Powiatowe w Nowym Dworze Gdańskim, ul. gen. Władysława Sikorskiego 23, 82-100, Nowy Dwór Gdański, hol/ parter budynku

Kontakt do Operatora projektu Wektor

Agencja Rozwoju Pomorza S.A.
Al. Grunwaldzka 472D, Olivia Centre, bud. SIX, 80-309 Gdańsk
tel. 58 32 33 154, 58 32 33 275

Dokumenty rekrutacyjne, regulamin oraz załączniki do regulaminu dla projektu „WEKTOR. Metropolitalny system finansowania kształcenia”. Subregion metropolitalny znajdziesz na stronie 

https://www.arp.gda.pl/2569,i-tura-naboru-w-projekcie-wektor-metropolitalny-system-finansowania-ksztalcenia

Wsparcie OSK Poldek

OSK Poldek służy wsparciem w zakresie konsultacji dokumentów. W razie potrzeby wypełnienia wniosku lub skompletowania załączników prosimy o umówienia terminu konsultacji.

Udostępnij

Facebook
Twitter
LinkedIn
Telegram
WhatsApp
Email
Drukuj